subota, 20. lipnja 2015.

Službeno je.

Dakle, službeno sam i ja dobila svoj PPSN (Personal Public Service Number).

Znam da sam užasna s pisanjem postovima i da nisam redovna, ali eto. Počela sam obožavati život ovdje, preselila u novi stan i sad uživam u činjenici da stvarno živim u Dublinu i to u odličnom stanu s odličnim ljudima).

Hrvata ima gdje god prođeš pa ne možeš ne zastati/popričati/popiti kavu s nekim. Uglavnom, nisam pobjegla previše od Hrvatske pa mi zasad ništa ne fali. Osobito nakon prošlotjednog shoppinga u hrvatskom dućanu gdje sam se opskrbila čokolinom, bombonima 505 s crtom, kikići, bronhi, negro, plazma, a ima i proizvoda od Gavrilovića, Podravke, i još sto čuda od bureka do ajvara pa sve do bajadere, tako da nam zbilja ne fali ništa.

Da se vratim na PPS.
Samo ću ukratko objasniti koji papiri su meni trebali, tako da one koje tek čeka izrada istog, znaju doći pripremljeni.
Prvo, proof of address. Žena kod koje sam odsjela je samo na komad papira napisala da je ona vlasnik kuće i da potvrđuje moje prebivalište na njenoj adresi i uz to je priložila račun za struju na njeno ime. I to je bilo dovoljno.
Drugo, proof of employment. U računovodstvu su napravili istu stvar - napisali na komad papira da sam zaposlena kod njih i to je bilo to. To dvoje vam treba za PPS i trenutno, kako čujem, nikako drugačije. Ali, svatko priča svoju priču.
I osobna, dakako.
Nakon dva dana sam dobila PPS letter, a tri dana poslije i tu svoju karticu.

Nakon što dobijete PPS, možete u banku, no prvo morate dogovoriti termin.
Kad dođete na svoj termin, papiri koji vam trebaju su: PPS letter (ono prvo pismo bez kartice), proof of employment and address, osobna i to je to. Račun vam otvore u roku 5 minuta. Ja sam išla u Bank of Ireland. Karticu još uvijek čekam, no trebala bi stići kroz dan, dva.

Još me čeka sređivanje poreza, ali to ću rješavati tek u ponedjeljak.

To je to, čisto informativni, up-to-date, post. Možda nekome dobro dođe.
Lijepi pozdrav do sljedećeg posta. :)

Nema komentara:

Objavi komentar